Het weekend en een update - Reisverslag uit Otavalo, Ecuador van Lonneke - WaarBenJij.nu Het weekend en een update - Reisverslag uit Otavalo, Ecuador van Lonneke - WaarBenJij.nu

Het weekend en een update

Door: Lonneke

Blijf op de hoogte en volg Lonneke

04 Mei 2005 | Ecuador, Otavalo

Hoi allemaal!
Ik ben nu in een groter internetcafe waar we PSV aan het kijken zijn.
Mijn toetsenbord blijft regelmatig hangen, vooral de spatiebalk! Haha, maar dit is een mooi internetcafe!

Het weekend was erg leuk. We zijn naar OTAVALO geweest, een grote markt waar echt vanalles te koop is. Vooral veel kleur en stoffen. Ik heb gekocht:
sjaals
een tas
een poncho
armbandjes van touw
een ring
een kettinkje
toilettasjes
banden van gekleurd stof die je als riem kan gebruiken
en nog een roze armband.

Lekker veel dus! Heb maar 60$ uitgegeven aan dat alles! Das ongeveer 50 euro,haha! We hebben erna in een hostel gelogeerd met zn 3en. De volgende dag hebben we een heel mooi kratermeer bezocht. Dat ligt dus echt in de topvan een vulkaan. Maar gelukkig is deze al 3000 jaar niet uitgebarsten!

Maandag hadden we ook nog vrij van Cenit omdat deze de 1e maandag van de maand sluit voor de vrijwilligers zodat deze een lang weekend hebben om te reizen. Wij hebben deze dag gebruikt om al een beetje met ons project te beginnen en zoals jullie mij kennen heb ik natuurlijk lekker lang uitgeslapen (half 10 is dus lang hier :P)

We hebben dinsdag een gesprek met Sarah van Cenit gehad over ons project. Helemaal duidelijk is het nog niet, maar we kunnen beginnen volgende week. Ons doel is in ieder geval om de markten te structureren. Morgen en overmorgen ga ik naar de laatste markt kijken. Ik ben benieuwd!
We hebben inmiddels een (wel über-gare) laptop te leen gekregen, maar we moeten nog even kijken hoe het gaat lukken met de foto´s en onze film.

Verder gaat alles goed! We hebben allemaal al een tijdje diaree gehad, maar dat hoort erbij hier! Niet alles is hier namelijk schoon (vooralde kindjes niet, dus ik geniet van onze (ook über-gare) douche). Verder voelen we ons kiplekker alleen moe aan het eind van de dag, waardoor we altijd voor 10 uur slapen... Wordt weer wennen thuis en op het stratum!! haha!

Als jullie nog over iets speciaals meer willen weten, zeg het maar!!
Love you all!

Kuzz (besos!) LOnneke

• 05 Mei 2005 - 09:37

Eef:

Jaaa ik had een mailtje gekregen dat er een nieuw bericht was. Hoe handig!! haha. Jaaa PSV was spannend he?! Grappig dat je dat daar ging kijken. Alleen vet lullig dat ze niet door zijn... ja ik leef met ze mee ;-) haha
    Maar verder ook nog steeds alles goed? Ook met de diaree, hihi, das zooooo irri! Vooral als je niet gewoon thuis bent :-P haha.
    Met mij ook alles goed. Bounce + hotelletje was super vet! Ik mail je oke?!
    Kusss Voor Jou!!! XEEF

• 05 Mei 2005 - 19:25

Hans, Jannie & Wouter Vanaf Texel:

Heey lonneke,
    jammer he van psv! we hebben bij andre en ria gekeken(zelfs Jannie). het is hier net herfst het is de hele dag bewolkt en af en toe een bui en erg koud. leuk om te horen dat het goed gaat daar en dat jullie nou eindelijk eens gaan beginnen. groetjes vanaf texel HJW

• 06 Mei 2005 - 12:34

Mark En Maartje:

Heej meisie,wij zijn weer terug van vakantie. We hebben het heerlijk gehad alleen is het hier echt super koud en snertweer. Geniet er daar dus maar van! Het is hier op het moment zo'n 12graden...brrr...
    Tot snel, en leuk om zo weer even up-to-date gebracht te worden!

Kusjes van ons