De laatste dagen - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Lonneke - WaarBenJij.nu De laatste dagen - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Lonneke - WaarBenJij.nu

De laatste dagen

Door: Lonneke

Blijf op de hoogte en volg Lonneke

08 Juli 2005 | Ecuador, Quito

Ja, jeuves (donderdag) is ook weer voorbij...
Morgen nog 1 dag en zaterdag vertrekken we om 3 uur uit ons appartement naar het vliegveld.
We gaan niet veel meer doen, morgen nog naar de Mac Donalds (echt Ecuadoriaanse afsluiting, NOT) en dan op stap. Vanavond zijn we uit eten geweest bij de texaan en gaan misschien nog op stap.

Zondag ben ik dan eindelijk weer thuis :)

Ik wil trouwens iedereen bedanken voor de leuke berichtjes, mailtjes, kaarten en brieven! :D
Sorry dat jullie me hebben moeten missen, maar het zal jullie niet ontgaan dat ik weer terugben volgende week ;)

Donderdagavond ga ik alweer richting Frankrijk om eindelijk mn lieve broertje weer te zien die dan op de camping aan het werk is. Ik ga daar lekker gebruik van maken en me 4 weken laten bedienen door hem :P haha! ;)

Maar voordat ik met mn kont (of redelijk bruine velletje) weer in de zon ga liggen, eerst even genieten van mn (toch) favoriete landje Nederland! Shoppen, Nederlands eten en mn vrienden en familie weer omhelzen!! :D

Wat ik van Ecuador ga missen:
- de relaxedheid qua tijd (geduld)
- de bussen die overal en elke tijd langskomen en stoppen waar je wil
- de mannen die goed kunnen dansen
- BONICE! Lekkere waterijsjes
- reageton, de muziek van hier (maar nutuurlijk heb ik wat CD´s gekocht voor thuis)
- de zon (want ik hoor dat het in NL slecht weer is :S)
- dat alles te koop is op straat
- De lieve en mooie kindjes
- dat de taxi´s maar 1, 2 of 3 dollar kosten in plaats van 20 keer zoveel
- de leuke souvernierwinkeltjes en markten
- het uitzicht (besneeuwde bergtoppen en groene bergen vanuit onze straat!)
- en natuurlijk de mooie Spaanse taal en de aardige mensen :)
Vandaag ook weer in de winkel: een (blijkbaar) bijziende vrouw vroeg of haar favoriete tijdschrift van deze maand was, ik keek op en zei ´si, de julio´ (ja van juli) toen liep ze aan en zei: ´que lindos ojos!´ (wat een mooie ogen) zo schattig en attent, leverde weer een glimlachje op! :)

Maar ik zal ook zeker weer glimlachen als ik weer in NL ben en mn papsie en mamsie (en de andere lieve mensen) weer zie! :D

Tot zondag/ tot snel!

Dikke kus Lonnetje (nog) vanuit Ecuador.

  • 08 Juli 2005 - 08:50

    Evelien:

    Jaja, nu mag je het allemaal echt gaan afronden! Maar je hebt er een superervaring aan over gehouden! Geniet er nog eventjes van en daarna... zie je iedereen weer :D
    En ikke zie je in augustus, jeeuuhh :P
    Kussie Eef

  • 08 Juli 2005 - 11:24

    Frank:

    ik kan niet wachten mop(K)

  • 08 Juli 2005 - 15:19

    Annnnne:

    hej lon,
    super vet, gave en coole ervaringen die je nooit zal vergeten!;) blijf nog steeds jaloers ;)
    heel veel plezier in fankrijk, en ik zal je smsen zondag als je aangekomen bent!! :) kan ik je toch ff spreken ;) haha
    hele dikke kus van mij X

  • 08 Juli 2005 - 20:14

    Hans:

    Ja eindelijk tot ZOOOOO....xxxx

  • 08 Juli 2005 - 20:15

    Hans:

    Ja eindelijk tot ZOOOOO....xxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lonneke

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 184
Totaal aantal bezoekers 52622

Voorgaande reizen:

22 Juli 2023 - 22 Juli 2023

*de reis van het wel of geen ouderschap*

11 November 2022 - 27 November 2022

Guatemala

10 November 2021 - 21 November 2021

Jordanië

17 Maart 2020 - 31 Oktober 2021

*Thuis*

13 Oktober 2019 - 28 Oktober 2019

Colombia

07 Mei 2019 - 01 September 2019

*(werk)reis Texel*

17 Maart 2019 - 31 Maart 2019

India

19 Februari 2018 - 05 Maart 2018

Kaapverdië

29 Oktober 2016 - 19 November 2016

rondreis Mexico

20 Juli 2014 - 10 Augustus 2014

Cuba

23 Maart 2013 - 01 April 2013

Curaçao met familie

11 Juli 2011 - 11 Augustus 2011

Peru en Bolivia

11 April 2005 - 10 Juli 2005

Mijn 1e reis; Ecuador en de Galapagos eilanden!

Landen bezocht: