Weer nieuwe foto´s! - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Lonneke - WaarBenJij.nu Weer nieuwe foto´s! - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Lonneke - WaarBenJij.nu

Weer nieuwe foto´s!

Door: Lonneke

Blijf op de hoogte en volg Lonneke

11 Mei 2005 | Ecuador, Quito

Wil je de andere op de andere site ook zien??
Ga dan naar de site van ons 3en! (Want ik kan maar 10 foto´s plaatsen :( )

Kuzzjuh Lonneke!

• 12 Mei 2005 - 05:48

Heej Meisie,:

Ziet er leuk uit hoor, maar ook op de site van jullie drietjes staan niet erg veel foto's hoor! Ik hoop dat je het naar je zin hebt,ziet er uit van wel! Hier gaat alles z'n gangetje, alleen mag je wel eens wat zon deze kant op sturen!!!

Liefs dikke kus Maartje

• 12 Mei 2005 - 10:11

Annne:

hej lon!
    echt gave fotows alweer, ben benieuwd naar de video opnames, maar da zal nog wel ff dure :) helaas..:P
    hier is alles goed! alleen beetje slecht weer maar vrijdag word het 30 graden (zegge ze..) dus da moet nog blijken!! :P
    dikke kus xxxx

• 13 Mei 2005 - 13:24

San:

alohaaaa!!
    heeeele toffe pics weer!!! ben jaloers hoor :P hier ist weer echt bagger, maar goed ik moet toch leren :S hoop snel weer iets te lezen!
    kus san

• 13 Mei 2005 - 21:24

Eef:

Hee, wat een mooie foto's zeg!!! Jammer dat je zelf niet zoveel foto's erop kan zetten ;) Maaruh ik heb ze allemaal bekeken op de andere :-P
    Waarom krijg ik geen berichtje meer als jij weer wat op je site hebt gezet...??? Hihi snap dr niks van :-P
    Kussie Evelien

• 15 Mei 2005 - 21:52

Monique:

Heee, Lonneke!!!!!
    Eindelijk heb ik dan weer een nieuwe laptop en kan ik weer jouw berichtjes lezen. Gave verhalen weer zitten doorlezen en ook alle foto´s bekeken. Super zeg dat jullie zo veel geld hebben weten op te halen voor het project! Gefeliciteerd en nu inderdaad maar goed kijken dat ze het voor goede zaken gaan gebruiken. Richard zit nu ook naar de foto´s te kijken op zijn computer en ik moest je de groeten doen. Ook een dikke kus van Fabienne. Die ligt nu te slapen. Na 2 weken heerlijk vakantie morgen nog een extra dagje wegens 2de Pinksterdag. Dan weer lekker naar school en ga ik ook maar weer eens mij neus laten zien op kantoor. Ik ben blij dat ik nu weer jouwe berichtjes kan lezen en zie al uit naar weer een volgende. Heel veel liefs van ons drietjes.

Fabienne, Richard en Monique

• 16 Mei 2005 - 10:15

Ria Visser:

Wat leuk Lonneke, en wat een droppie die Eddie, kan je Haar/hem niet meeenemen.
    Veel succes en liefs