Inzameling - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Lonneke - WaarBenJij.nu Inzameling - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Lonneke - WaarBenJij.nu

Inzameling

Door: Lonneke

Blijf op de hoogte en volg Lonneke

31 Mei 2005 | Ecuador, Quito

We hebben een heleboel geld opgehaald mede dankzij jullie allemaal!!
Met zijn 4e hebben we in totaal, omgerekend 3300 $ opgehaald!!!

Super bedankt iedereen! We hebben Cenit gevraagd voor welke grote doelen zij geld nodig hebben. Dit bleek het volgende te zijn:
- geld voor een nieuw dak van de school omdat dit veel geluid maakt als het regent en voor hitte zorgt als de zon schijnt
- geld voor de dokter, arme mensen kunnen dan gratis de dokter bezoeken en zich bijvoorbeeld op soa´s laten testen e.d.
- speelgoed voor de kinderen op de markten (dat was ons eigen idee al)
- tekenplankjes voor de kinderen om hun kleurplaat op te leggen zodat ze niet op straat hoeven te leggen (ook ons eigen idee)
verder willen we nog geld schenken aan een stichting die proteses maakt voor kinderen. Een arm of een been kost wel meer dan 3000$ maar alle beetjes helpen zeg ik maar!

Als het goed is geven we de dokter veel geld, dit hebben we beloten omdat een dak niet zo tastbaar is en we niet zien of het er komt. De andere doelen willen we allemaal wel gaan steunen! Hoop dat jullie dat leuk vinden!

Dikke Kus Lonneke

• 31 Mei 2005 - 18:28

Maartje:

Super man dat jullie zoveel geld hebben opgehaald, weten we in ieder geval ook zeker dat het op een goede plaats terechtkomt via jullie! Echt super goed, dat ze er zulke dingen mee gaan doen!

Kus Maartje

• 01 Juni 2005 - 09:02

Monique:

Lieve Lonneke,

Heeee!! Echt geweldig dat jullie zoveel hebben weten op te halen! Het is dan ook voor een super goed doel en de zaken waar jullie het nu aan gaan besteden zijn ook heel goed gekozen! Prima zaak dus! Verder alles goed. Ik ga nog even jouw tarzan en jane act lezen, zag ik net ook nog binnenkomen. Was eventjes niet op de pc geweest. Nou meid! Dikke kus van ons allemaal en trouwens nog bedankt namens Fabienne voor jouw brief! Echt onwijs! Was heel leuk dat je dat gedaan hebt en we bewaren hem in haar map voor later! Kei lief. Heb je ook onze post al ontvangen? Nou ga hier maar weer verder, was aan het poetsen. Is wel even wat anders dan aan lianen te hangen!!

Liefs, Monique, Richard en Fabienne xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx