Togg geen schurft - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Lonneke - WaarBenJij.nu Togg geen schurft - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Lonneke - WaarBenJij.nu

Togg geen schurft

Door: Lonneke

Blijf op de hoogte en volg Lonneke

01 Juni 2005 | Ecuador, Quito

Ja ikke terug naar de dokter, want het was niet over terwijl dat zou moeten zijn...
HOH! Blijk ik helemaal geen (besmettelijke) schurft te hebben, maar een huidinfectie die niet besmettelijk is. Ikke blij, maar bij de apotheek niet meer zo blij: DIKKE antibiotica pillen, van die capsules met 2 kleuren van plastic net zo groot, bah! Krijg ik nooit weg. Maar goed als het er van over gaat, slikken we die maar he :P Ik heb echt nog nooit antibiotica gehad volgends mij. Ze geven het hier wel lekker snel, maar okee, heb ook geen zin in een lelijke huid met rode puntjes en jeuk :P
Dillema´s! haha. Maar goed, de dokter was aardig en ik hoefde maar 4 (!!) minuten (!!) te w88! YEUH!

Kuzz Lonneke

• 02 Juni 2005 - 11:20

Eef:

Joepie!!! Geen schurft, aangezien je daar schurfthekel aan had :-P
    Hopelijk zijn de bultjes snel weg!!!
    Kussie

• 02 Juni 2005 - 11:50

Maal:

oef, gelukkig maar... vond het wel een eng verhaal! maar iig mooi dat het niks ernstigs is, want je weet het maar nooit...
    pas maar goed op he ;)
    =xxx=

• 02 Juni 2005 - 17:14

Evelien:

Helloww, me again! Kheb nu alleen eventjes wat meer tijd. Die van vanmiddag had ik stiekum op mijn stage geschreven (oooo boefje :-P)
    Maaruh fijn dat het niet besmettelijk is en alles! En maar 4 minuutjes wachten bij de dokter, terwijl ze hiero allemaal staken! ;-) (naja nu niet.. maar je snapt t wel :P)
    Lekker nog maar twee weekjes en heb ik vakantie!! Wanneer gaan we stappen/shoppuh/etc.? En mn post al gehad?!
    Oke meis, beterschap bij t opknappen en succes met je project!!!
    Dikke Kus Eef

• 02 Juni 2005 - 20:10

Jose:

nee schat je hebt nog nooit anti biotica gehad! Maar alles beter als ziek worden,dus doe maar!
    Bedankt voor het bellen!
    Liefs Jose

• 03 Juni 2005 - 08:40

Sanne:

gelukkig geen schurft idd! ;) en ook nog es een voorkeursbehandeling bij de dokter. t kan niet beter haha :P fijn dat alles goed is... hopelijk hoef je die pillen niet zo lang meer te slikken...
    ik lees je avonturen hier wel weer!
    dikke kus san

• 03 Juni 2005 - 12:13

Monique:

He schurftloos meisje. Nou hoop maar dat het snel weg is dan die bultjes na het nemen van die antibiotica. afw88 dus maar. Succes en een dikke knuffel van ons alledrietjes :)

Monique