Vamos Ecuatorianos! - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Lonneke - WaarBenJij.nu Vamos Ecuatorianos! - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Lonneke - WaarBenJij.nu

Vamos Ecuatorianos!

Door: Lonneke

Blijf op de hoogte en volg Lonneke

05 Juni 2005 | Ecuador, Quito

Zaterdag zijn we naar de wedstrijd Ecuador-Argentinie geweest, hier in Quito in het stadion van Deportiva de Pichincha.

Om 10 uur moesten we bij de taalschool zijn waar we in het begin les hadden, want zij hadden de kaartjes geregeld. Om 11 uur zaten we met een hele club in het stadion. Het begon al druk te worden, terwijl de wedstrijd pas om 4 uur zou beginnen!

We zaten op de stenen bankjes in de zon en af en toe zongen we een voetbal lied. Die we het meeste zongen ging zo:

VAMOS ECUADORIANOS
EN ESTA TARDE
TENEMOS QUE GAGNAR!

Vertaald:
We gaan, Ecuadorianen
Vanmiddag
moeten we winnen

Leuk he? We hebben vet hard zitten zingen en later juichen! Want toen de wedstrijd na 5 uur w88 begon speelden de Ecuadorianen erg goed en wonnen met 2-0!

Het hele stadion was geel en ik heb nog een voetbalshirtje gekocht :D haha!
Het was echt een leuke ervaring, terwijl ik normaal niet van voetbal houdt. Ik heb het niet meer gezien, maar misschien ben ik nog wel op TV geweest.

Ik hoop dat Ecuador nog ver komt in deze wedstrijd-iets (want ik weet niet waarvoor ze speelden :P)

Kuzz Lonneke

• 05 Juni 2005 - 21:13

Eef:

Heee Meis!
    Heb je nog wel een stem aan al het juichen over gehouden ;-) Leuk hoor! Ik wil het ook nog wel eens mee maken, maar dan voor Nederland! Zij hebben trouwens ook van t weekend met 2-0 gewonnen! Toeval..??! ;-)
    BuhBai! Kussie Evelien

• 05 Juni 2005 - 22:19

Jose:

wat een ervaring!!
    Toch nog interesse in het voetballeven???
    Zo zie je maar !
    Heel veel liefs en gefeliciteerd met de overwinning!!

• 06 Juni 2005 - 11:58

Annnne:

hej lieferd!!
    euro disney was super! komt een mailtje aan :)
    gaaf die wedstrijd! echt coole ervaring, alleen wel lang wachte 5 uur :S nl had ook gewonne!!! :) hiep hoi! :P
    dikke kus x

• 06 Juni 2005 - 17:21

Pia:

Hoi Lonneke,
    Nog steeds leuk om je berichtjes te lezen.Geniet er nog maar lekker van!Vandaag hoorde ik op school van een meisje dat ook naar Ecuador wil.Vind je het goed als ik deze site doorgeef zodat ze alvast een beetje een indruk kan krijgen??? Groeten, Pia

• 06 Juni 2005 - 18:42

Lonneke Zelf:

Ja hoor Pia, dat is goed :)

• 06 Juni 2005 - 21:43

Sanne:

Hee Lonneke! Alles goed daarzo? Schiet het op met het project? Ben maar blij dat je in Ecuador zit, hier zit het een beetje tegen (denk aan de resultaten van PO haha)
    Heel veel plezier en suc6 verder.
    Groetjes van mij en de rest van je 'nederland' groepje!

• 06 Juni 2005 - 22:19

Hans:

Jij en voetballen!Toch vet he in zo'n stadion.'t wordt nog wat met jou.PSV speelt ook leuk hoor!!

• 07 Juni 2005 - 12:19

Monique:

Hoi Lonneke,

tja, zelfs als je niet van voetballen houdt dan is dit toch altijd weer een super ervaring. Gewoon de sfeer en alles eromheen is altijd erg gaaf om mee te maken. Genieten dus!

Dikke kus, Monique en oh ja, ik heb Fabienne jouw dikke kuzz via msn nog overgebracht. Ze dook zondagochtend om 5.20 uur al in mijn bed en toen heb ik haar dat maar meteen overgebracht (met een echte kus dus), zo deze is van Lonneke, zei ik toen. Ze moest er wel om lachen.:)

• 10 Juni 2005 - 14:20

Thomas:

hi Lonneke,
    Alles goed daarzo? Hans was een paar weken geleden ook ziek (hij had de bof Mwhaha, zag er erg gaaf uit!) Hoe is het aflopen met je schuft(wat eigenlijk geen schurft is...)
    In elk geval nog veel plezier!
    En tot in de vakantie (heb er echt zin in)

• 13 Juni 2005 - 06:43

Janni:

Heb nu pas je fotos's bekeken, ziet er naar uit dat je veel plezier hebt. Houen zo! We plannen je in voor een "serieuze"avond! xxxjz