Back in town - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Lonneke - WaarBenJij.nu Back in town - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Lonneke - WaarBenJij.nu

Back in town

Door: Lonneke

Blijf op de hoogte en volg Lonneke

28 Juni 2005 | Ecuador, Quito

Het vervolg van ons a-la-playa-verhaal:

Na montañita zijn we nog 2 dagen in Salinas geweest, het Maajemiej van Ecuador :P haha. Dikke hoge hotels daar. Maar het is hier nu laagseizoen, dus er was eigenlijk geen *piep* te beleven. Wel een dagje Heerlijk stand gehad en vlechtjes laten zetten (voor de nieuwe foto´s kijk op eej.waarbenjij.nu)

Na Salinas zijn we een dag en een nacht in Guayaquil geweest. Het is een drukke volle stad. Ik vond er niet veel aan, behalve de Malecon 2000 (boulevard langs de rivier) en het park met de leguanen (kijk voor deze foto´s ook op eej.waarbenjij.nu)

Zondagavond kwamen we terug ik Quito. Lekker in mn (gare) bedje weer! haha Thuis wordt t echt hemelijk mn eigen bed! haha

Maandag zijn we naar de prothese kliniek geweest waaraan we 1000$ hebben gedoneerd. We zagen daar de mensen die hun prothese kregen dankij ons geld. Dat was heel mooi om te zien. De meesten hadden de prothese voor het eerst aan. Sommigen wachtte er al 8 maanden op. Sommige kwamen van de andere kant van het land en een klein meisje had 2 kunstvoetjes, voor haar betalen we haar revalidatie. Supermooi! Op de andere site zie je de foto van deze mensen.

Nu is het dinsdag en morgen gaan we voor 5 dagen naar de galapagos eilanden. Snorkelen, zonnen, met zeeleeuwen zwemmen en zeeziek worden :P (laatste hopelijk niet). Tot maandag ofzow!!!

Dikke Kuzz en tot bijna! :D
Lonneke

• 28 Juni 2005 - 21:24

Eef:

Heee Lon!
    Wauwww waar jullie morgen heen gaan gaat zeker leuk worden zo te lezen:-) Ik ga deze week ook zeeleeuwen zien, maar dan gewoon in t dolfinarium, hhaha!
    Ik ga nu de foto's op de andere site bekijken.
    Kussie Evelien

• 29 Juni 2005 - 09:47

Annnnne:

hej lon ballon ;P
    heb me P!! jeuh jeuh
    echt gaaf die fotows van de stranden!! :) en super veel plezier de aankomende week!!:)
    je komt al bij na thuis!!! jeuh jeuh jeuh ;)
    veel plezier nog!
    dikke kus x

• 29 Juni 2005 - 19:54

Jose:

nOG GOED GENIETEN HOOR EN VERGEET NIET OM HEEL VEEL FOTO"S TE MAKEN !
    Tot maandag! Jose

• 30 Juni 2005 - 22:11

Hans:

Wat zullen jullie 'voldaan'thuis komen. Geniet van Galapagos en inderdaad niet te zeeziek. Tot zondagavond op Schiphol

• 01 Juli 2005 - 11:57

Maartje En Mark:

Nog heel veel plezier meisie, als je dit nog leest. En hopelijk tot heel erg snel in Nederland, wel snel bellen he!! Dikke kus M&M