Het eerste weekend - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Lonneke - WaarBenJij.nu Het eerste weekend - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Lonneke - WaarBenJij.nu

Het eerste weekend

Door: Lonneke

Blijf op de hoogte en volg Lonneke

18 April 2005 | Ecuador, Quito

Als eerste wil ik jullie allemaal heel erg bedanken voor de reacties en ondersteunig! Het is hier super! Maar ik vergeet jullie niet hoor!

Het weekend was leuk!
We hebben vrijdagmiddag bij CEnit mogen kijken hoe het er is, meer over het project lees je op de andere site van ons 4en, want dat is een uitlegje =P
Ik heb er veel kindjes gezien, ook al steeds in de bus en ze zijn KEI lief! Ik heb ook het armere deel van Quito gezien daar bij cenit. Huizen van platen en een muur en zand. :S Egt zielig. Op straat lopen mensen vanalles te verkopen en ik heb me al voorgenomen om als mn kauwgom op is, die van een klein kindje te kopen op straat.

Verder hebben we vrijdag een film thuis gekeken (jaja we hebben een dvdspeler in het huis!). Zo luxe dan weer ineens :S

Zaterda hebben we door de stad gelopen, naar het mariabeeld geweest en een makrtje. Ook naar een bos, metropolitan zoiets heet het! haha! Was wel leuk daar, veel eucaliptusbomen en verder heeel stil.

Zondag hebben we een trip door een cloudforest gemaakt. Dat is een doort oerwoud op stenen van een vulkaan, er is dus maar 30 cm bodem daar. Heel apart, vochtig en grote planten! Ook erna nog naar Miad del mundo geweest vertaald: midden van de wereld! Foto´s hgemaakt op de evenaar en een muzeum bezocht daar. Zie de foto´s op de andere site ;)

Het hele weekend veel gefilmd! Super!!

Vanavond weer ui eten, das goedkoper dan koken! haha!!

Kuzz Lonneke

• 19 April 2005 - 10:28

Maartje:

He meis,super al die mooie verhalen en foto's.Ik hoop dat jullie eruit kunnen komen qua keuze van het project, maar lijkt me allebei zowieso interessant. Was uiteten hier ook maar zo goedkoop, dan zou ik zelf ook niet meer koken!Dikke kus vanuit Nederland en tot snel!xx

• 19 April 2005 - 12:49

Monique:

Hoi Lonneke,
    Gaaf zeg, jouw verhaal!!! Ga straks nog ff op jullie andere site kijken naar de foto's. Ben wel een beetje jaloers hoor (hihi). Nee, super voor jou. Lijkt me wel kei moeilijk om zo die arme kindjes te zien. Zou je er niet een paar mee naar huis willen nemen? Tja, dan zou je ze allemaal mee moeten nemen he.... dat gaat nou ook weer niet. Nou, zie weer uit naar je volgende verhaal. Ondertussen wens ik je nog een fijne tijd daar en succes met het project.

Groetjes Monique, Richard en Fabienne XXX

• 20 April 2005 - 19:54

Eef:

Yo Lonny :-) Hihi
    Wat gaaf al je verhalen zeg! (jaja ik snap eindelijk hoe t werkt..:-P) Ik herken echt mijn belevenissen erin wat ik in Afrika heb mee gemaakt. Ik ga zo de foto's bekijken, echt super dat je er bent! Me = jarloers!
    Kussie Evelien

• 21 April 2005 - 08:06

Jose:

wat een geweldige belevenissen!dat is hier wel anders!Gewoon werken,naar de C1000 en wat uit eten?Gewoon zelf koken!Geniet maar goed het is je van harte gegund hoor!Liefs Jose

• 21 April 2005 - 11:01

Shelly:

hey meissie, lijkt me supercool zo'n ervaring, jammer dat ik zo'n huimusje ben. je foto's zijn echt leuk,zo over de evenaar lopen haha. ik stuur je zo snel mogelijk een kaartje. veel plezier en natuurlijk het allerbeste! bye bye dikke kus shelly