Nieuw Uitgaansavontuur - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Lonneke - WaarBenJij.nu Nieuw Uitgaansavontuur - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Lonneke - WaarBenJij.nu

Nieuw Uitgaansavontuur

Door: Lonneke

Blijf op de hoogte en volg Lonneke

20 Mei 2005 | Ecuador, Quito

Hola Todos! (Hoi allemaal)
Que tal? (Hoe gaat het?)
Hier alles goed. Gisteren nog een dagje hard gewerkt, maar toen werd het tijd voor ontspanning, omdat we maandag eigenlijk nog wilden reizen maar dat door het project niet doorging helaas, hebben we besloten om vrijdag maar vrij te nemen en donderdag avond te gaan stappen! Dit was meteen ook een feestje voor Judith´s verjaardag. Ze wordt vandaag alweer 22 , ouwuh! :P
We besloten naar de bekendste discotheque in Quito te gaan (voor ons dan haha): BLOOMS. De taxi chaufeur had er denk ik nooit van gehoord, want hij wist niet waar het was.. ja pfff.. wat ben je dan voor chaufeur op de donderdagavond?? Maar we kwamen er! We betaalden 3$ entree en gingen naar binnen. Het was niet erg druk en wij waren de enige 3 (beetje) blondjes, dus af en toe kwamen er wat mannen vragen om te dansen. Die gingen dan tegenover ons staan in een rijtje maar zeiden niets. We vonden dat (snap je) erg saai dus maakten we met zn 3en heel veel lol! Er was een beetje trance in het begin (lekka lekka) en later salsa, hippe Ecuadoriaanse muziek en 1 nummer rock en nog wat.
Op een gegeven moment werd er wat door de microfoon geroepen (zo goed spreken we nog geen spaans om te te snappen helaas) en klommen er wat schaars geklede dames op de bar en begonnen met hun kont te draaien en te dansen. Ik vond het maar een beetje sexistisch terwijl ik wel wat gewend ben, maar toch. Het was duidelijk een vleeskeuring. Het meisje dat won kreeg geloof ik een cerveza (biertjuh). Gelukkig maar dat ik niet mee had gedaan, ik lust geen bier! Hierna kwamen niet de mannen aan bod maar de stelletjes. Naja beter dan alleen vrouwen. We keken naar een paar leuk uitziende mannen en een bierbuikhebbendehalvenicht (sorry maar hij was ERRUG). We keken met halve aandacht maar naar de mooiste mannen en dansten verder. We mengden ons meer tussen de leukere mannen, want toen Judith en Karen tegelijk een bezoek brachten aan de baño (WC) werd ik aangesproken door een lelijke oude vent die met me wilde dansen en veel te snel Spaans tegen me zat te lullen waar ik dus geen bal van begreep. Ik draaide me van hem af en gaf niet echt leuke antwoorden en weigerde om met hem te dansen, maar hij snapte het NIET! (Zo dom :P) Gelukkig kwamen Juut en Ka ooit weer terug! Haha. Maar goed later mengde we ons dus in de jongere generatie en toen mocht ik dansen met de mooiste jongen die ervoor op de bar stond. Jeuh. Avond weer goed! :P
Volgende week weer uit Ka en Juut????? :D

Kuzz Lonneke

  • 20 Mei 2005 - 18:48

    Monique:

    He stappers!!!! Lachen zeg! Gezellig verhaal, kei leuk, tja zo zie je maar, dat een extra dagje niet voor niets is. Is gewoon om leuke mannen te ontmoeten he, gna gna :) Nou doewj tot het volgende verhaal maar weer!!

    Liefs en een dikke kuzz.
    Fabienne, Richard en Monique XXX

  • 20 Mei 2005 - 19:48

    Evelien:

    He Lon! Yesss k kreeg een berichie!!! Gezellig zeg t stappen met de 'lekkere' mannen daar ;-) Maarrrr je had wel de eer om met echt de lekkerste te dansen!!! Foto van gemaakt :-P?!!!
    Zin om weer met jou uit te gaan als ik deze verhalen lees, ook aangezien dat alweer uhmm... 5 jr geleden is ofzo? Hihihi!!!
    Maar echt super vette verhalen, leuk om te lezen! Ook nog thnx voor je lange mail met een dagverslag :-) "kei"-leuk!!!
    Have fun daaro!!!
    Kuss Evelien

  • 22 Mei 2005 - 13:27

    Jose:

    hoi wijfie!
    ik ben weer helemaal bijgelezen!wat een verhalen.Ik heb er net een halve week kamp Hoogeloon opzitten,dus heb maar eens goed uitgeslapen.Blijf genieten ,liefs Jose

  • 23 Mei 2005 - 16:30

    Maartje:

    Heej meisie van me,

    Mooi hoor al die verhalen. Hier begint het mooie weer te komen dus je verzonden zonnetje op de kaart heeft geholpen ik weet het zeker! Ik heb al een flink rode neus! Meisie, geniet ervan en tot snel!

    Dikke kus en knuffel van mij!xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lonneke

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 137
Totaal aantal bezoekers 52623

Voorgaande reizen:

22 Juli 2023 - 22 Juli 2023

*de reis van het wel of geen ouderschap*

11 November 2022 - 27 November 2022

Guatemala

10 November 2021 - 21 November 2021

Jordanië

17 Maart 2020 - 31 Oktober 2021

*Thuis*

13 Oktober 2019 - 28 Oktober 2019

Colombia

07 Mei 2019 - 01 September 2019

*(werk)reis Texel*

17 Maart 2019 - 31 Maart 2019

India

19 Februari 2018 - 05 Maart 2018

Kaapverdië

29 Oktober 2016 - 19 November 2016

rondreis Mexico

20 Juli 2014 - 10 Augustus 2014

Cuba

23 Maart 2013 - 01 April 2013

Curaçao met familie

11 Juli 2011 - 11 Augustus 2011

Peru en Bolivia

11 April 2005 - 10 Juli 2005

Mijn 1e reis; Ecuador en de Galapagos eilanden!

Landen bezocht: