Het project.... is af! - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Lonneke - WaarBenJij.nu Het project.... is af! - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Lonneke - WaarBenJij.nu

Het project.... is af!

Door: Lonneke

Blijf op de hoogte en volg Lonneke

16 Juni 2005 | Ecuador, Quito

Ja, het is zover! Het project is nu helemaal af. Morgen hebben we het laatste evaluatiegesprek met Norbert. Vandaag zijn we daarvoor bij Cenit geweest. We hebben alle materialen (getypte stukken) aan Sarah van Cenit overhandigd en besproken of we tevreden waren. Sarah was er blij mee en gaat er (hopelijk snel) mee aan de slag!
Uiteindelijk hebben we een advies voor de coordinatoren geschreven, een curriculum voor de vrijwilligers en we hebben een themaboek gemaakt met thema´s. Cenit kan dus aan de slag met de thema´s en de tips!

Als we morgen het gesprek hebben afgerond vertrekken we lekker naar het strand (Puerto Lopez). We nemen de nachtbus, want het is bijna 12 uur rijden :S We blijven 10 dagen aan de kust en zijn van plan om verschillende plaatsjes en stranden te bezoeken. Ik wens jullie ook goed weer in Nederland! Ik spreek jullie daarna weer!!

Kuzz Lonneke

• 16 Juni 2005 - 20:15

Maartje:

Heej meisie,

geniet van je mooie zonnige dagen aan het strand en laat maar snel iets horen zodra je weer in de gelegenheid bent!
    Ik begin je te missen hoor dus zal blij zijn als we weer gewoon lekker ouderwets kunnen kletsen!

Dikke kusx

• 16 Juni 2005 - 21:07

Annnne:

hej lon,
    super dat het allemaal is gelukt met jullie project, echt goed de doelen die jullie hebben gekozen voor het geld! :)
    verder super veel plezier op de strande!!! zie het al voor me, die mooie zee, ben echt jaloers ;)
    geniet ervan!
    dikke kus x

• 17 Juni 2005 - 08:35

Eef:

Heee Meis!
    Eindelijk klaar met het vele werk, zal vast een heerlijk gevoel geven dat je nu echt vakantie daar hebt!! Geniet er maar lekker van, maar dat gaat wel lukken met strand, zon etc. :-P
    Hier wordt t ook tegen de 30 graden :-D
    Laat je snel wat van je horen, ben benieuwd hoe je t daar gaat hebben :-)
    Kussie Evelien

• 21 Juni 2005 - 08:26

Monique:

Wat kan je nog meer zeggen dan.... PETJE AF !!!! Super goed werk!! Lekker genieten nu en tot binnenkort!!

Liefs van ons allemaal.

Fabienne, Richard en Monique