nog een paar dagen.. - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Lonneke - WaarBenJij.nu nog een paar dagen.. - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Lonneke - WaarBenJij.nu

nog een paar dagen..

Door: Lonneke

Blijf op de hoogte en volg Lonneke

05 Juli 2011 | Nederland, Eindhoven

Nog 6 nachtjes slapen en dan is het eindelijk zo ver, mijn retour naar Zuid Amerika.
Ik heb de cultuur gemist, de muziek, de dansende mannen, de taal en de ontspannen sfeer. Maar daar mag ik volgende week alweer van gaan genieten!

De vliegreis alleen is al een wereldreis! We vliegen vanaf Brussel naar Londen, dan door naar Miami en dan pas naar Lima, dus nog tips om je te vermaken in een vliegtuig?

Anne en ik hebben globaal een reisplanning gemaakt. We willen vanuit Lima afdalen langs de kust met ergens een uitspatting naar Cusco, waar de machupichu ligt en wat een stuk noord-oostelijker ligt. Via het titicacameer steken we de grens over naar Bolivia en dan gaan we daar vanuit La Paz naar beneden Oruro, Potosí en Uyuni en dan weer omhoog via Sucre. Vanuit La Paz gaan we dan nog omhoog de jungle in bij Rurrenbaque. We vliegen vanuit La Paz weer naar huis en landen om 11 augustus weer in Brussel.

Het was wel even stressen nog de laatste weken, met alle voorbereidingen, ernaast gewoon werken, daten met vrienden en vriendinnen, stappen, trainen voor dansen (waarvan we zondag nog een optreden in het parktheater hebben) en meedraaien bij mijn (mogelijk) nieuwe baan. Hopelijk hoor ik morgen of dat allemaal doorgaat en begin ik na mijn vakantie met een groot project in een fotostudio, maar dat zal ik later nog wel vertellen!
Nu nog even op mn eigen bankje in mijn eigen huis!
Volgende week horen jullie weer van mij!

• 06 Juli 2011 - 07:48

Karin:

Hey Lonneke!

Super leuk dat je gaat!! Geniet ervan!
    x karin

• 09 Juli 2011 - 22:26

Maartje:

Nu is het nog maar 2 nachtjes slapen!! Schat; geniet ervan, maak er een geweldige reis van samen met Anne en pas goed op elkaar! Zal je missen maar heb zin in al je verhalen en foto's! Tot gauw, dikke kus xxx