nog 1 week - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Lonneke - WaarBenJij.nu nog 1 week - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Lonneke - WaarBenJij.nu

nog 1 week

Door: Lonneke

Blijf op de hoogte en volg Lonneke

30 April 2019 | Nederland, Eindhoven

Volgende week woensdag vertrek ik dan...

Vrienden vragen "zie ik je nog voor je gaat?". Nou, ik ben niet 5 maanden aan een stuk op Texel, lieverdjes! Ik kom soms gewoon lekker naar m'n huisje dat ik niet kan missen! En naar mijn vrienden en geliefden natuurlijk.

Veel van jullie maken plannen om binnen nu en augustus naar Texel te komen. Dat vind ik echt heel fijn om te vernemen. Ondanks dat Texel geweldig is om een weekendje of weekje op vakantie te gaan, vind ik het ook fijn dat jullie 3 uur reizen over hebben voor mij! ^_^

Zondag op maandagnacht lag ik uren wakker, niet per se omdat ik me zorgen maakte, maar meer omdat het spannend is, nieuw en nog onbekend.
Ik kan die onwetendheid niet altijd even goed aan, haha! Wil graag minstens een maand vooruit plannen en weten waar ik aan toe ben. Maar dit is dus dé oefening "LAAT HET LOS" (zing in m'n hoofd Frozen-themesong).
Ik laat m'n vaste contract los. Ik laat m'n fijne huis tijdelijk los. Ik laat m'n woonplaats tijdelijk los. Ik laat m'n zekerheid los...
Ik ga even los van de sleur, de vastigheid en neem even (letterlijk) afstand om het geheel te zien en na te denken over wat bij mij past en welke carrière bij mij past. In wat voor soort baan ga ik vrolijk fietsend naar mijn werk en kom ik vol energie thuis? Dit hoop ik (deels) te gaan beantwoorden aankomende maanden.
Want dit is pas deel 1 van mijn carrière switch natuurlijk, want na de zomer moet er ook weer gewoon een nieuwe baan zijn in Eindje of omgeving. Opnieuw vacatures, CV en smeuïge zinnen in de aanslag om te solliciteren op een vaste functie. Want de vraag blijft: "Wat wil ik?"

Maar ondertussen ga ik genieten van de stilte, natuur, weer en wind. Óp het strand!

• 01 Mei 2019 - 04:38

Teun :

You go girl! Whoot whoot

• 03 Mei 2019 - 17:02

Maartje:

Ga ervan genieten meis en hopelijk krijg je de antwoorden waar je naar op zoek bent! Wij komen graag naar je toe en dat is die drie uur reizen zeker waard!!

Love u