De schoonmaakdienst - Reisverslag uit Texel, Nederland van Lonneke - WaarBenJij.nu De schoonmaakdienst - Reisverslag uit Texel, Nederland van Lonneke - WaarBenJij.nu

De schoonmaakdienst

Door: Lonneke

Blijf op de hoogte en volg Lonneke

15 Mei 2019 | Nederland, Texel

Zondag jongstleden had ik de eerste werkdag in de schoonmaak. Samen met een Braziliaanse schone mocht ik deze dienst vervullen. Om 8 uur begin je (de enige vroege dienst van de week dus).

Ik heb eerst tafels en stoelen schoongemaakt in het restaurant en daarna op het terras en daarna ben ik naar het tweede paviljoen "Zomers" gegaan en heb daar dezelfde activiteiten uitgevoerd. Ze zeiden zelfs dat ik het TE GOED schoonmaakte, hahaha!
Toen samen met m'n collega alle ramen van de paviljoens gewassen en het restaurant op de tweede etage schoongemaakt. De toiletten aanvullen en controleren en de nieuwe dranken aanvullen in de koelcel en de lege flesjes sorteren, toen was de werkdag alweer klaar! Om half 3 ben ik lekker gaan chillen op het strand in het zonnetje en een sateetje gegeten bij mijn favoriete strandtent Paal 21. Hoe fijn kan je zondag zijn!?

Daarna mocht ik met Hans en Jannie mee naar huis rijden, wat mij weer 2,5 uur focussen scheelt (wat vind ik autorijden toch vermoeiend en inspannend!). Dat was dus heel relaxed ook en als je met me gereisd hebt op enige manier weet je wat ik in de auto gedaan heb... SLAPEN! haha

Thuis had ik heerlijk weer m'n eigen schone huis en spulletjes en de wasmachine en een eigen chille douche! #waardeerzeer
En ik heb genoten van m'n tuintje en ben zowel maandag als dinsdag lekker gaan sporten. Verder weinig gedaan en bijgekomen van die eerste week.

Vandaag om 8uur begonnen aan de landreis (ipv wereldreis) terug met de trein. De boot van half 12 en om half 1 begon ik eerder dan ingepland weer met werken.
Het was lekker druk, dus de tijd vloog. Het eten was weer heerlijk! En na het werk nog een theetje gedaan met Francois aan de bar en toen Suuz geappt. Zij werkt in de bediening en gaat verhuizen naar het huis in Oudeschild. Ik mocht even komen kijken van haar en ik ben er meteen heengereden met de auto (helaas is het wel verder van het werk dus.. zo'n 11 km) en na een kwartier kijken heb ik de manager geappt om te vragen of ik direct mocht verhuizen. Dat mocht! #BAAJBUNKER
Ik krijg vrijdag nog wel instructies over hoe en wat en welke kamer ik mag en wie er dan in juni bijkomt, maar nu heb ik een EIGEN kamertje! (zie foto's) <3 HELEMAAL BLIJ! Al m'n spulletjes neergegooid en lekker gechilled. Zo eens even de sanitaire voorzieningen op de proef stellen met een douche!

Slaap lekker!

  • 16 Mei 2019 - 03:59

    Evelien:

    Leuk om al je avonturen in detail te lezen hoor :) Je doet t super! Trots op je <3
    X!!! Evelien

  • 18 Mei 2019 - 08:49

    Stefan:

    In de auto werd zeker niet het liedje praat Nederlands met me ( toet toet) gedraaid.
    Ja dan zou ik ook in slaap vallen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Texel

Lonneke

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 105
Totaal aantal bezoekers 52654

Voorgaande reizen:

22 Juli 2023 - 22 Juli 2023

*de reis van het wel of geen ouderschap*

11 November 2022 - 27 November 2022

Guatemala

10 November 2021 - 21 November 2021

Jordanië

17 Maart 2020 - 31 Oktober 2021

*Thuis*

13 Oktober 2019 - 28 Oktober 2019

Colombia

07 Mei 2019 - 01 September 2019

*(werk)reis Texel*

17 Maart 2019 - 31 Maart 2019

India

19 Februari 2018 - 05 Maart 2018

Kaapverdië

29 Oktober 2016 - 19 November 2016

rondreis Mexico

20 Juli 2014 - 10 Augustus 2014

Cuba

23 Maart 2013 - 01 April 2013

Curaçao met familie

11 Juli 2011 - 11 Augustus 2011

Peru en Bolivia

11 April 2005 - 10 Juli 2005

Mijn 1e reis; Ecuador en de Galapagos eilanden!

Landen bezocht: